Miért érdemes jelen lenned a LinkedInen
Valószínűleg az összes vállalat tudatában van annak, hogy manapság a LinkedIn használata már szinte nélkülözhetetlen a növekedéshez és a bizalom kiépítéséhez. Hogy miért? Mert egyre nagyobb a piac, és egyre csak nő a verseny. Ahhoz, hogy téged válasszanak a sok...
TikTok – az addiktív social felület
Online marketing trendek: TikTok, a lehetőségek tárháza A 2016-ban indult kínai tulajdonban lévő TikTok az online marketing szempontjából lehetőségek sokaságát tárja azok elé, akik termékeiket, szolgáltatásaikat népszerűsíteni szeretnék. A TikTok nem véletlenül lett...
Ne legyen kihívás a posztolás – így ugorj bele cégeddel a közösségi médiába
A közösségi média mára már majdnem minden korosztály életében aktív szerepet tölt be. Facebook és Instagram oldalunk pörgetése egy természetes, már-már automatikus cselekvéssé nőtte ki magát. Éppen ezért létfontosságú, hogy cégünk is megtalálja a helyét ebben a...
Így fejleszd a Facebook és Instagram boltodat egyszerűen!
Egy sikeres vállalkozáshoz ma már nem elegendő egy gondosan felépített weboldal, a közösségi média csatornák létrehozása és tudatos szerkesztése is ugyanúgy létszükségletű. A Facebook és az Instagram bár korábban is rendelkezett bolt funkcióval, azonban a 2019-es...
Böngészőből vásárlót csinálni – A trigger e-mailek ereje
A személyre szabott ügyfélkommunikáció ma már minden vállalkozás sikeréhez hozzájárul. Ehhez remek eszköz az automatizált e-mail, amely egyszerre eredményez költséghatékonyságot és kiemelt bizalmat a vásárlótól. Már egy-egy trigger − automatizált − e-mail is jelentős...
GSP, azaz hirdetés a Gmailben
Mi is az a GSP? Gmail Sponsored Promotions – azaz egy egyedi hirdetési forma, amely a Gmail személyes levelező felületeden jelenik meg a Promóciók fülön. Mikor és kinek érdemes ezt használnia? A GSP hirdetés 2 kreatív elemből áll, egy felvezetőből és annak...
Top 5 trend a Facebook és Instagram használatában
TOP 5 trend a Facebook és Instagram használatában 1. Tag-elhető termékek a posztokban 2019-es év végére terjedt el Magyarországon is az Instagramon már korábban bevezetett funkció (Shoppable posts), amelyben termékeket lehet megjelölni a posztokban. Ez kifejezetten...
Hogyan növeli a Chatbot a bevételedet?
A chatbotok rendkívül hasznosak azoknak a vállalkozásoknak, amelyek erős márka imázst akarnak létrehozni és magas színvonalú online ügyfélszolgálatot nyújtani. A technológiai fejlődésnek és a gépi tanulásnak köszönhetően a chatbotok az utóbbi években egyre...
A videó már kötelező
Ha vállalkozása eddig még nem használta a videómarketinget, akkor ebben az évben nem halogathatja tovább, el kell kezdenie. 2020-ra elértük, hogy a szöveges tartalom egyszerűen nem tud tovább versenyezni a videó és a képi információközlés erejével, különösen akkor, ha...
Google Shopping hirdetés – a titkos fegyver!
A Google által bevezetett új hirdetési forma, a Google Shopping, amit nehéz nem észrevennünk, ha kicsit is használjuk a Google keresőjét termékek felkutatására. A Google szerint ez az új hirdetési forma 18%-kal magasabb online bevételt hozhat kattintásonként a normál...