GSP, azaz hirdetés a Gmailben

GSP, azaz hirdetés a Gmailben

Mi is az a GSP? Gmail Sponsored Promotions – azaz egy egyedi hirdetési forma, amely a Gmail személyes levelező felületeden jelenik meg a Promóciók fülön. Mikor és kinek érdemes ezt használnia? A GSP hirdetés 2 kreatív elemből áll, egy felvezetőből és annak...

bővebben
Hogyan növeli a Chatbot a bevételedet?

Hogyan növeli a Chatbot a bevételedet?

A chatbotok rendkívül hasznosak azoknak a vállalkozásoknak, amelyek erős márka imázst akarnak létrehozni és magas színvonalú online ügyfélszolgálatot nyújtani. A technológiai fejlődésnek és a gépi tanulásnak köszönhetően a chatbotok az utóbbi években egyre...

bővebben
A videó már kötelező

A videó már kötelező

Ha vállalkozása eddig még nem használta a videómarketinget, akkor ebben az évben nem halogathatja tovább, el kell kezdenie. 2020-ra elértük, hogy a szöveges tartalom egyszerűen nem tud tovább versenyezni a videó és a képi információközlés erejével, különösen akkor, ha...

bővebben
Google Shopping hirdetés – a titkos fegyver!

Google Shopping hirdetés – a titkos fegyver!

 A Google által bevezetett új hirdetési forma, a Google Shopping, amit nehéz nem észrevennünk, ha kicsit is használjuk a Google keresőjét termékek felkutatására. A Google szerint ez az új hirdetési forma 18%-kal magasabb online bevételt hozhat kattintásonként a normál...

bővebben